onsdag 21 januari 2009

Dag 21

Mellan har slut på strumpor.
Köp strumpor!

Lilla till dagis med skridskor på fötterna.

Såg grannens katt - rakad.
Skulle ut för att fota en förnedringsbild
som jag kunde lägga ut här på bloggen.
Fick den stackars katten att komma riktigt
nära i perfekt pose. Då; BATTERY EMPTY.
Jag skrattade så jag tänkte trilla ner för vårt lilla
stup - bestående av jättelika stenar som svåger
placerade ut för 6-7 år sedan nu.
Hämtade nytt batteri. Men då ville inte katten.

Mot jobbet.

Lunchade med maken och 2 av hans jobbkompisar.
HVC hade kebab på menyn. Wokade grönsaker, vildris,
3 sallader. Miums!

Städade mitt skrivbord i fh. Gladde mej över att det blev gjort!
Diakonissan blev väl också litet gladare.
MÖSSKAKKA hittade jag på bordet.

Hade barnkör. Mysigt!
Det är full fart från början till slut.
Vi lekte trasiga telefonen till sist.
Jag viskade följande: Jag älskar Johan -
för han är min man.
Efter att ha gått ett varv runt
blev det: BLÄCKFISK!?!?!?!
Kramkalas med gullungarna!

Besökte Järn-Kulla. Fick hem en provbit av en
ev. kandidat för vårt sovrumsgolv uppe.

Träffade ungdomsledaren.
Vi planerade inför kvällens drama/musikklubb.

Åkte till kansliet. Skönt att vara alldeles ensam.

Till svärföräldrarna. Ingen hemma.
Åt litet och tittade på that 70.....

Klubb.

Hem.Pratade med goa M.

Städat.

Tack för idag!

Inga kommentarer: