söndag 18 januari 2009

Dag 18



Bilder från vår vind.


Dusch.

Åt för litet till frukost.

Mot jobbet.

Litet psalm-panik men det ordnade sig.

Mot Kvevlax.

Elimkyrkan - gudstjänst.
Gick ut till köket och åt en brödkant,
eftersom min mage kurrade alldeles grymt
där jag satt bredvid min småkusin Freppi.
Predikan av Håkan Nitovuori - bra!
Handlade om att ha hjärta för människor
omkring oss - som behöver dej och mej.
I korta drag alltså ;-)

Hem.

Mat från frysen.

Mot Vasklot och lillas kompis-kalas.
Möttes av 2 fina flickor (en stor o. en liten)
i hästsvans/pippi-lottor -
samt små män uppklädda till tänderna ;-)

Åkte till Adam&Ewa.
Loppisläget i Vasa är uruselt för tillfället.
Besökte även apoteket.

Hämtade sonen. Passade på att fiska i fiskdamm...
(jag alltså)

Åkte via Karperö - Koskö hem.

Slöat.

Nu bakar jag semlor och formbröd.
Min far kom in hit och tyckte jag var vild.

Lilla diskar.

Jag är glad idag!

Inga kommentarer: