lördag 17 januari 2009

Dag 17

Snooze!

Städade toalettstol och lavoar.

Frukost-

Mannens högljudda bil till jobbet.
(då mannen och min far jobbade med
min bil och dess bristfälligheter)

Begravning.

Hem.

Skrek ett glädjeskrik eller liknande
på väg till verkstaden (finns i det gamla
svinhuset) mitt skrik lockade dit 2 kusiner
och en systerdotter. De trodde att någon mördats.
Men det sa de inte till mej då - utan jag hörde det
ikväll från deras föräldrar ;-)



Delar till avgassystemet var fel - blev
en stadsresa -igen.Jag satt i bilen 30 min.
ringde samtal, städade plånboken, fick kalla fötter.
Såg en man som snöt sig i handen och en hund i väst som
kikade efter husse genom bilfönstret.
Hunden stod på baktassarna för att om möjligt få syn på husse.

Hemma gjorde stora och jag fransk fisksoppa.Mmmm.

Litet GA. Tyvärr gamla avsnitt eftersom maken inte sett säsong 1 klart.

Skjutsade 4 barn till lördax.
Lilla var hos min moster.

Hemma åt jag bondost m. maken.

Bilen är nu på hugget för riksåttan i morgon!

TACK PAPPA OCH JOHAN!

Inga kommentarer: