söndag 15 februari 2009

Dag 46

Jag vaknade av att mannen berättade att mellan hade spytt...
Njaaa. Men sånt är livet.

Städade litet.

Åkte till jobbet.

Har häckat i Årvas hela dagen.

Läsmöte hade vi ikväll i Komossa.

Kom hem för ca 30 min. sedan.

Nu sover stora och mannen.
Lilla äter mommos havtornspannacotta.
Och mellan gick också upp för att sova?

Jag skulle vilja titta på film.
Kanske.

Dagens tacksägelse - jag hittade en skvätt
nässpray i min väska när det började bli
verkligt krisläge på den fronten.

Sånt! ;-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hälsningar från familjen Backman i Härjedalen!

Skulle maila, men det gick inte... Allt fastnar i min utkorg idag. Att komma ut på nätet går däremot bra!
Här är mycket snö och fantastiska backar. Huset fullt av trevliga människor!
Kram!
M & co

Stinas mys sa...

Fröjd och jubel! Ha det så bra vännen! Hälsa alla!