måndag 9 februari 2009

Dag 40






Sköna badrumsinredningar från Pottery Barn.

Jag vaknade av att stora sjöng "sånt är livet" med
inlevelse! Det var ett trevligt uppvaknande.
Jag är förkyld.Har gått iklädd morgonrock halva dagen.

Lilla och jag hade mysigt och läste bok.

Syster m. kusin L och kusin E kom på besök.
Vi roade oss på olika sätt och vis:
Lite Gubben Pettson film, plastmat, makaroner
och köttfärssås, mockarutor samt utevistelse för alla -
dock inte jag.

Avbokade dagens elever.

Tog en tupplur.

Har förhört stora på olika pronomen - hilfe!
OCH länder samt huvustäder i Amerika.

Nu kom mannen hem från innebandy.

Jag har en rågsemledeg på jäsning.

Lilla hade ett par för små kalsipper -
så han hade ett rött märke över magen.
Vi kylde med frysta lingon...

Dagens: NÄSSPRAY.

En duschkabin är beställd!

Tack och go´kväll!

1 kommentar:

Anonym sa...

Krya på dig! Inspirerande bilder!