torsdag 12 februari 2009

Dag 43

Jag är frisk jag är frisk jag är frisk.
Stig Bergkulla is the man.

Dagen som gått...

Besök på allkristen bokhandel.

Besök på VCS.

Besök på SPR-loppis.

Gjorde god wok-mat.
Bakelser från bageriet till efterrätt.

Mannen hade missat på mötestiden och trodde
att det började 19 men det var heelt fel.
18.00 började mötet. Han stress-åt och jag surade.

Kyrkokör. De fick sjunga precis hursomhelst
eftersom jag är inne i min burk (täppt/svullen) och hör
väldigt dåligt för tillfället.

Barnen var med och mitt ibland oss.
Nej, de var i klubben.
Bara Edvin visade sig som hastigast i sina
finaste strumpbyxor - då han fått nudlar på
byxorna.

Till dej som har storlek 34 finns det 2 helt fantastiska
vintage-klänningar på SPR-s loppis. 15 e/st.
Men som sagt - helt fantastiska!

KRAM-KRAM!

2 kommentarer:

Kerstin sa...

tror du att det är nåt för mej eller...?

Stinas mys sa...

svårt att veta - men så mycket kan jag säga att: den ena var vit och kort med blommönster på vissa ställen men mest vit. Den andra var mörkbotten, småblommig och lång. De var båda i gott gott skick. Kolla!