tisdag 3 februari 2009

Dag 34

Halva dagen hemma-dag.

Lilla badade badkar. Börjar bli lite trångt där.

Vi åt makaroner och knackkorv.
Solen sken in genom köksfönstret.
Ljuva tid!

Hämtade mellan pojken.
Till tandläkare.

Lilla och jag såg en husbil, varpå han sade följande:
-Jag har ingen katt, jag har ingen hund, jag har ingen husbil.
-Jag har inte alla saker.

Till Jysk. Beställde skåpet åt stora.

Hämtade den lappade sonen från HVC.

Körde till högstadiet för att invänta stora.
Många många ungdomar strömmade ut från skolan -
och så vår stora! Sötisen. Nu blev det trångt
i min ostädade bil.

Mot Starkki. Inväntade maken.
Alla tågade in i samlad tropp.

Vi tittade på laminat, lister, toalettstolar,
kakel m.m.
Barnen var hungriga, trötta (mellan) på upptäcksfärd (lilla)
fantasirika (stora) - då hon inbillade lilla att det
finns troll på Starkki. Det var ett lyckat drag. Åtminstone
fick lilla fullt upp med att spana efter dem.

Hämtade hamburgare och åkte hem.
Ända in i garaget. Då mannen kom att tänka på sin bil
som stod utanför banken 3 km bort....
Vi åkte tillbaka...

Cell (en blandning av skratt, allvar, prat, bön och fika)) ikväll! Tack alla ni!

Nu har jag gjort en kycklingsås.

Kram!

Inga kommentarer: