måndag 21 januari 2008

Premiär skidtur

Bild på tyget!

Lilla E. gjorde nyss premiär på skidorna.
Det gick rätt bra. Men bindningarna var
usla.Nu har vi ätit smörgås och våfflor från igår.
Jag har varit otroligt ädel och läst flera
böcker för E.

Mötte en höggravid granne när vi var ute.
Bebisen skall komma endera dagen!
Hon hade en besvärlig hosta - stackarn -
men gick väldigt raskt och utan att vanka.:-)

Jag borde lägga in före och efter bilder på
en hel massa projekt. Men jag ska först be
J. att lära mej med kameran/datorn.
Han är ingen pedagog
och jag har väldigt dåligt tålamod,
så det kan dröja litet. Men, men.

I helgen bytte jag gardiner i köket.
Plockade bort litet mera jul.
Granen börjar också "ligga risigt till"
moahhahaha.

Nu spanar jag efter ett passande tyg
till vardagsrumsfönstret.
Jag har ett fint loppistyg.
2 stora stycken 1,20 e. Ska lägga in en
bild på tyget.

Återkommer!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag blir på gott humör av din blogg!
Mellansyster

Anonym sa...

Den där soppan låter så god. Har du prövat alla recept du lägger upp? Jag måste säga att din kreativa gåva imponerar på mig.

Ha det bra!