tisdag 8 januari 2008

Hälsningar från Karis

Sitter nu i kursgården på Lärkkulla och är väldigt mätt efter
4 semlor och en skorpa och 2 tekoppar.

Startade dagen med uppstigning kl.04.50....

Bussen kom ca 06.00. Min käre man skjutsade mej och
jag tog min egen kudde med.Bl.a.

Resan ner tog åtskilliga timmar längre än beräknat.
Detta berodde på att en man i bussen visste en
kortare och bättre väg än den som tanten i gps-en sa.
Detta lyckades inte alls - tyvärr. Så efter att vi pausat
i björneborg kl.09.00 fick vi ingen föda förrän kl.15
och det var kaffe.Suck. Vi missade lunchen eftersom
vi blen så försenade och fick springa
in till samlingen som skulle ha börjat 15 min. tidigare.

Nu har vi kursat hela dagen - intensivt - och ögonen
ville inte hållas öppna.
Ikväll har vi haft psalmsångsafton i Ingå kyrka.
Mycket mäktigt med sång av ca 50 kyrkomusiker!!!!!!!
I stämmor och med stråkar, flöjt och orgel bl.a.


Nu skall jag småningom knyta mig- i mitt internatsrum
med ölkorkar och dammtåssor på golvet.
Och en pinuppa på väggen.

Allt gott!

Inga kommentarer: