torsdag 17 januari 2008

Ny dag!


Datorn är tyvärr ockuperad på kvällarna så jag får
uppdatera i efterhand...

Igår höll jag andakt på ett åldringshem.
Min präst är sjuk.
Idag skall jag också hålla andakt -
på 2 olika ställen.
Min präst är sjuk.

Igår åt vi ingen middagsmat.Uselt.
Min mor gav mellansonen en portion
mat när vi var hos dem på kaffestund igårkväll.
Han slukade allt. Vi andra åt paj.
Och smörgåsar.

Jag promenerade med syster L. och mor.

Jag tumlade en dunjacka medelst tennisbollar.

Vi åt Pollo Americana pizza.

Jag övade på mitt orgelspel i kyrkan.

Jag bakade semlor efter kl.23.

Nu får det sluta regna, jag vill ha sol!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du har fina bilder på din sida. Roligt att följa med ert liv också då vi inte träffas varje dag numera.
Vår familj mår inte så dåligt längre.
Kerstin

Stinas mys sa...

Glad för er skull! Ska vi stava ikväll?

Anonym sa...

Du har verkligen en fräsch sida. Fina bilder, skön musik och rolig läsning. Jag skrattar gott mellan varven:)Yvonne