tisdag 29 januari 2008


Fjällvandrare foto:Johan Strand



Mitt nya liv.
Det har börjat idag.Igen.
Farväl socker.
Jag kommer att sakna dej -
men bara en liten tid.

Lunchade m. make och lilla E. hos svärmor.
Jag gjorde sallad på rödkål,mungböngroddar,
tomat och gurka. Litet olja på samt citronp.
Till det åt vi fiskbiffar (Saarioinen).
Samt eko-limpa från Sundby hembageri.
Gott! Och jag höll mej mätt länge.
Har också stavat med mellansyster.

Nu har vi ätit middag. Barnen hjälpte mej med
att göra jansons frestelse samt skinkfrestelse.
Vi var alla duktiga på olika sätt.
Jag är en så harmonisk människa, det e inte klokt! ;-)

Har även planerat vändagsfest i Oravais.
Välkommen till församlingshemmet 14.2 kl.18!

Ikväll blir det konferensplanering - musikbiten.

GRATTIS TILL PAPPA SOM HAR FÖDELSEDAG IDAG!

Inga kommentarer: