onsdag 16 januari 2008

Förvirring


Vaknade idag av att jag sade följande;
- e va lucia idag tå.

Vi går vidare.

Igår hade vi gäster. Och jag hade prövat 2
nya recept från min underbara "Två systrars söta".
Karamelliserade popcorn, samt sega solrossnittar.
(som är dagens recept)

Jag jobbade på förmiddagen och lilla E. fick åka med.
Jag hade fått en hel oöppnad kladd med post-it
lappar (i min låda) av kanslisten/ekonomen på jobbet.Nice!

Lilla E. ritade mamma med röda läppar.
Första gången som han färglägger något efter att
ha ritat med blyerts/bläck.

Lilla familjen sammanstrålade hos svärföräldrarna.
Vi åt småpizzor och drack kaffe.

Avslutade dagen med en verklig höjdarfilm:
As good as it gets/ Livet från den ljusa sidan
med Helen Hunt och Jack Nicholson. Dessa 2
belönades med varsin Oscar för sina skådespelar
insatser. Så du förstår att det är BRA.
J. och jag har sett den många gånger,
ändå fascineras man av den varje gång.
Rekommenderas!

Idag blir det dagis för lilla E. och arbete för mej.

Ha en underbar dag!

Inga kommentarer: