söndag 13 januari 2008

Ljuv musik


Foto:Johan Strand
Nu kan jag glädja alla läsare av salig-blandning med
musikunderhållning medan ni läser mina fräscha inlägg!

Jag är så lycklig över att det gick att fixa!
(tack till mannen i mitt liv)

Vill du inte lyssna går det bra att trycka på paus-
knappen. Ibland vill man liksom inte ha mera ljud
än nödvändigt...

Helgen är slut. I morgon får jag kärt besök av väninnan
med 2/3 telningar. Lilla E. får leka = skoj.

Igår hade vi gäster. Det var roligt.

Idag har jag jobbat och sedan avnjutit gudstjänst
samt god middag i Elimkyrkan tillsammans med ca 90 andra
medmänniskor.

Ikväll har söta lillasyster med dotter gästat oss.
De små var otroligt artiga och sa gång efter annan;
-tack så mycket!

Morgondagens projekt: hitta golvet under de enorma
högar av allsköns bråte som ligger i grovköket.

HITTA BILNYCKELN! Idag blev jag tvungen att ta
mannens paketbil pga. att jag inte hittade nyckeln
till min bil. Detta kan väl inte hända i någon
annan familj!?!

PS.Vår julgran har börjat växa! DS.

1 kommentar:

Anonym sa...

fint jobbat syster! Och Johan tar vackra foton. Musiken var bra, tur för dig (eller kanske för mig) att det inte var panflöjtsmusik.