tisdag 7 april 2009

Dag 96

I morse kom lilla A.
Han var glad och otroligt söt!
Alla turas vi om att gå omkring
och bära honom men allteftersom
droppade folket av till jobb
och skola och då blev det lite
mindre bärande.

Lilla A. startade om datorn mitt
i det att jag pratade med banktanten kring
ett problem jag hade med betalning
via internetbanken. Sedan hann han trycka
på och av datorn igen innan jag tog mitt
förnuft tillfånga och gick ner.
Där tryckte han på och av storas dator.
Sören-marodören var visst ett annat namn
för den lille...

Vi kaffade.

Lillasyster med 2 små kom också ut till holmen.
Syster hade med sig pyssel som vi fick jobba med!
Vi målade på stenar; ägg och kycklingar m.m.
Fick också smaka på hennes laxlasagne - miums!

Lilla A. sov så sött på altanen i 3(!) timmar.
Sedan skjutsade jag vagn + barn till morfar.

Åkte till Vörå. Hade elever.

Hämtade ponkarna hos gamlamormor. Eller moffa blev det.
Mommo hade sparkat iväg på stick-cafe´.

Städade???? Moahahahhaaa.

Hejom-fejom!

1 kommentar:

Anonym sa...

Sören-marodören...ha ha haaaaa:) Jag skrattar som så många gånger förr åt dina inlägg! Tack för det! Yvonne