måndag 6 april 2009

Dag 95

Idag körde jag om prästen på riksåttan.

Sedan övade jag lovsånger med församlingens
lovsångare. Det kom ovanligt mycket folk
gudstjänsten.

Kyrkkaffe efteråt + lotteri + kenyabilder.
Jag städade mitt skrivbord.

Åkte till svärföräldrarna.
Åt 2 kokta ägg som jag stormkokade
på en turboplatta av aldrig skådat slag.
Duschade.

Njöt av det sista läsmötet.

Åkte till Vörå och kören och kara
rockarna där. En lyckad konsert!
Men varför klappar folk i händerna på 1-an!
Slag ett i takten menar jag. Det blir otroligt
laimot. Klappa alltså på 2-an! Meeen det är bättre
att folk klappar på 1-an än att det inte klappar alls....
Min kära mor och far satt i publiken -
det uppskattade jag!

Kristina i invandrarna födde en stor son
när jag var på väg hem i min fortfarande
skitiga bil.

Jag åt en god fisksoppa som mannen gjort.

Sen somnade jag.

Inga kommentarer: