lördag 18 april 2009

Dag 107

Jag träffade två parkeringsövervakare.
De var otroligt taggade/alerta.

Jag träffade min syster i Brändö samt hennes
familj, lilla var med också.

Lilla klädde ut sig till prinsessa - den finaste!
Han blev nästan lite stött när även kusin Edith
ville vara prinsessa.

Syster gjorde hot-pasta sås och spaghetti.
Samt grönsaksstavar.

Jag besökte Siwa, köpte glass och bjöd
mina vänner att smaka.

Inhandlade tyg till ett lapptäcke.
Skall försöka sy ett till vår säng.

Träffade sötkusin Hanna på jobbet.

Sökte jacka åt lilla utan resultat.

Vi åt pastasås till middag...
Hade liksom tagit upp maletkött ur frysen
i god tid för en gångs skull.

Tittade på Heroes! Galet vilken spännande serie!

1 kommentar:

Emma sa...

Jag håller oxå på med ett lapptäcke just nu :)! Jätte roligt!