söndag 26 april 2009

Dag 116

Städade litet i kyrkan tillsammans
med syster samt maken.

Åkte till jobbet i min nytvättade och
nyvaxade bil! Den blänker som jag vet inte
vad! Pappa tvättade den igår och mannen
fortsatte med vaxandet. Jag hjälpte till
såpass att jag idag och framförallt ikväll
har haft grym värk i höger arm.

Köpte en glass i Palvis.

Tog en tupplur - efter att jag kommit hem...

Åt lite mat.

Bakade mockarutor till vårfesten
med Kvevlax musikskola.

Åkte på vårfest.

Sålde lotter och hjälpte till
med ett av varje.
Åkte hem när det värkte alldeles
för mycket i armen.

Svängde in till moster. Där bakom ett
jätteparasoll satt halva släkten
inlindade i fleecefiltar och drack
kaffe/te/saft samt doppade skorpor.

Moster gav mej en filt, hennes man gav mej
en extra jacka samt burana mot värken.
Bra! Sedan satt vi där och häckade en god stund.

Nu hemma! Helgen den kom och den gick - igen!
Snart MAJ!!!

Inga kommentarer: