söndag 12 april 2009

Dag 101

Steg upp tidigt.

Påbörjade städning.

Åkte till Sale.

Åt frukost.

Gjorde marinad till vår grisfilé.

Letade häxkläder åt 3 häxor.

Skjutsade mellanhäxan till Koskö.

Hem.

Sminkade stora till fin-fin häxa ;-)

Lilla kvar....

Han blev vallad av syster m. Edith.
Edith var en så gripande söt häxa!

Städade.

Det kom inte mindre än 15 häxor hit och
då räknar jag inte dom som fanns i huset...

Städade.

Gjorde mumsiga chokladbollar.

Städade.

Åkte till jobb/dop.
Lilla med till kusin Natte.

Hem. Lilla kvar hos kusinen.
Kom senare med en annan kusin
samt dennes föräldrar till hemmets
lugna (!) vrå.

Hemma var det fullt pådrag!

Vi åt hur sent som helst. Efter att mannen
hämtat hem Kosköhäxan och samtidigt fört
stora på ett kalas.

Mat; lime/grönpepparmarinerad grisinnerfile
samt apelsinsås och klyftpotatis.

Trevligt sällskap hela kvällen.

Kvällens intressanta; min svåger har en DJUP
spricka på ena knogen. Det gör ONT.
JAG eldade litet hår när jag tände en tändsticka
och det strittade eld från stickan rakt i mitt hår.
Det luktade inte gott.

Tack.

Inga kommentarer: