måndag 30 mars 2009

Dag 89

Jag försökte byta vindrutetorkare på min bil.

Jag ringde pappa.

Jag har värsta mohikanfrisyren -
får inte ordning på min lugg.
Vet inte hur en mohikan ser ut.
Måste googla.

Jag sjöng med dagklubbsbarnen.

Jag lyssnade till enorma knak och
brak från gubbarna på fh-taket.

Jag åt upp en bit av svärisarnas
länkkorv. (mannen åt mera obs.Iris)

Jag berättade om Florence Nightingale
för vännerna på Gullvivan.
Jag trampade orgel o. sjöng ur
Sionsharpan.

Jag läste Hatt-stugan för vännerna
på Aftonbo.

Jag gasade till Vörå.

Jag hade elever.

Jag gasade hem.

Jag hängde upp mej själv på Sale.

Jag åt en väldigt konstig men
dock otroligt god röra som mannen
gjort till midda´!

Jag städade och surfade och nu
har jag ätit en knäckeskiva
m. romkräm.

Jag skall INTE tungkyssa mannen.

TILL ALLA CELL KVINNOR SOM LÄSER
VÄLKOMNA TILL MEJ I MORGON KL.18.30!

1 kommentar:

Anonym sa...

jag kommer!
Kerstin