onsdag 18 mars 2009

Dag 77

Strålande tider!

Jag och lilla skidade lite lätt ;-)
Tog säkert 15 min. innan jag fick fast
lillas skidskor i bindningarna...
Men sen åkte vi på "skaran".
Vi bar solglasögon.

Lunchade stekt ägg i all enkelhet.
Men så ljuvligt att få sitta med en
liten man och äta!

Lilla gick ut för att vallas av grannmommo.
Jag åkte till jobbet och barnkören.
Två nya barn med idag!

Surrade runt på byjin och lade upp Kjell-planscher.
Han ska konsertera den 26.3 kl.19 i kyrkan.

Gjorde plättsmet.
Lade mej och vilade 15 min.
Stekte plättar.

Åkte till Vörå för att ackompanjera en damkör.
De ska snart ha konsert. Blev fotade för en
affisch! :-) Dirigenten ringde mej igår och sade
att de skulle ha mörkblå skjortor på.
Jag hade ingen mörkblå skjorta. Men lite annat
krafs som jag bar. När jag kom hade alla
inklusive dirigenten (som är en man) svarta
kortärmade tröjor med krage och vita tryck.
Färgblind? Nej. Bara man.

Med mej till Vörå hade jag stora och mellan. De simmade
medan jag övade. Pjaktist!

Nu så! Tack och hej!

Inga kommentarer: