onsdag 25 mars 2009

Dag 84

Först glömde jag att dra ur motorvärmarsladden.

Sedan körde jag iväg och kom ihåg sladden efter
inte så många meter.

Körde lilla till dagis.

Körde till Smedsby och hämtade hem fina morfar
från Nordic Autoservice.

Kaffade.

Körde till Årvas.

Hälsade på Katja och Ilja. I sista stund visade det sig.
De åker i morgon kl.05.00. Katja sa att de känner frid.
Jag gosade med Tarja som blir 3 månader på lördag.
Tarja har fått sitt namn efter vår president ;-)
I alla fall hade jag det väldigt gott hos familjen.
Jag önskade bara att jag kunde ryska språket...
Konstaterade innan vi skiljdes åt att om vi inte
ses mera här så ses vi ju i himlen! Härligt att tänka på!

Hade barnkören.

Skjutsade hem en liten från kören.
Hon har 3 äldre bröder och kompenserade
med att ha 6 "låtsasbebisar".
Hon rättade mej när jag sade "teide" och
sa istället - du meinar tem??

Lite syförening sticka sticka.
Samtal med vår fina diakonissa!

Besök hos svärmor.

Biblioteket.

Satt en stund i bilen vid kaffestugon
och stickade innan dramaklubben.
Fin sol! Såg en långtradarchaffis (kvinna)
som passade på att rasta sin lilla hund (!)

Dramaklubb.

Till Vörå.
Kör/ orkesterövning.

Hem.

Finfina planscher fick jag med mej.
Ska lägga upp på sale och holms.

Tack för idag!
STYRKEKRAM till min fina VÄN!

1 kommentar:

Anonym sa...

Och jag ska komma ihåg att vara tacksam för det jag har! Dina dagar berör!