söndag 15 mars 2009

Dag 74

Ska försöka skriva trots störande moment:
maken samt yngste sonen...

Nu har jag tupperwarat så jag är alldeles matt.
Gäster fick jag alldeles enormt många ;-)
De blev liksom en drop in under kvällen.
Slutligen landade vi på 14 med mej inräknad.

Jag är lätt förkyld och ska spraya min nos
innan jag lägger huvudet på kudden.

Har städat och bakat idag.
Samt varit på högmässa i Oravais
och gudstjänst i Kvevlax.

Dagens mat blev spagetti med tonfisk, räkor
och annat mums.

Kvällens överraskning fick jag när kära moster K.
överlämnade en alldeles underbar bricka i plåt.
Rosenmönstrad!!! Hon hade köpt den åt mej på loppis!

Gåonatt skrapälhatt/Stina

1 kommentar:

MammaMia sa...

Jaså, det var där du var, moster K., då vi andra var i Björkö och missionerade! Ni hade det säkert också trevligt!