söndag 31 mars 2013

Lördag

Vi åt en fin frukost faktiskt. Sedan hjälpte storsyster lillebror med påskhäxutstyrseln. Jag lade makeupen. Sedan droppade det in häxor, katter, kaniner m.m. i en jämn ström. Jag gjorde stan ett varv och dumpade ombyteskläder åt mellanbrodern i Sionkyrkan. Fast pojken såg jag inte röken av. Han lär ha det bra dock... Hemma åt vi god-god mat. Tjöte, päärona och en mustapekkasås. Sedan försvann storasyster till EC och mannen till Södra Vallgrund och en fyr där. Jag och lilla E. åkte till påskbrasan inne i Kvevlax. Sedan hann jag ännu in till m&p som packade för resa till Äkäslompolo. Och ännu till lillasyster. Städade. Poppade popcorn och såg med ett öga på Fångarna på fortet. Hämtade stora tjejerna från Vasa på seinon. Här till sist ska ni få en bild som jag tagit alldeles själv igår!

Inga kommentarer: