lördag 23 mars 2013

Gula tänder

Mamma varför är din tand så gul? En liten enkel fråga. Kanske inte skulle skratta så mycket? Av hänsyn till familj, vänner, kollegor, elever.... Igår stod fina militärgossar och samlade in pengar till krigsveteranerna. Jag tycker det är pinsamt att gå förbi och inte ge pengar. Men efter att ha gett slantar på två ställen var det slut i min börs - och då känner jag att jag borde förklara att jag gav pengar tidigare på att annat ställe... Stora problem jag har. Så då kunde jag inte gå in till Holms. För där stod det också en man med bössa.

1 kommentar:

Simon Durochefort sa...

Hej!
Ursäkta mig men bara för att berätta att vi är ett samhälle på platsen och vi erbjuder pengar lån till alla seriösa och ärliga människor att expandera sin verksamhet eller göra ett köp. Räntan är 3% per år.
För mer information, kontakta oss via e-post eller whatsapp.

E-post: simondurochefort@gmail.com
Whatsapp: +33756949346