måndag 17 mars 2008

Med hav i sikte






Underbara påskkort från tradera, bara att gå in och lägga bud;-)



Rubriken kommer från en
slogan för Oravais kommun.

Här sitter jag nu...
Min präst och jag har planerat vilka psalmer
som skall sjungas under påskens alla gudstjänster
och mässor.

Jag har tillsammans med mina kollegor ställt
i ordning inför morgondagens påskdrama i kyrkan.

Maken och jag har ätit pizza på den
Oravais pizzeria och kebab som öppnat idag!
Goda pizzor till förmånliga priser.
Verkligen!

Mycket pizza på sistone...det är gott.

Jag har också träffat dagklubbsbarnen
och sjungit tillsammans med dem.
Man kan inte bli annat än glad när man
ser dem sjunga och dansa runt.

Väntar på kvällen och gen.rep av påskdrama.

Allt gott till dej!/Stina

PS. Nu tänker jag åka och kolla in bebis E.DS.

Inga kommentarer: