lördag 23 januari 2010

Frosseri

Hemska saker!

Ät med måtta människa - lär dej det!!!!

Det var lunchbuffé på restaurangen vid power park.....

Vi åt allt vad tygen höll:

sallader, kallskuret, lite bröd, gräddig kantarellsoppa, gös med en fantastisk
remouladsås m.räkor och lite potmos.....

Sedan drack jag en tekopp och åt: tiramisu och pannacotta iiiiiiiiiiiiiiiiiiik.

1 h efter maten kom personalen med kaffe och några konstiga smördegsrullar....
Då tog jag en sån rulle också. Jag fattar inte! Efter att ha tagit en tugga konstaterade
jag att - nej men jag är ju så mätt ännu - men ändå klämde jag i mej hela bullen.

Nu försöker jag ringa runt för att berätta åt grannarna (läs-släkten) om min situation.
Men de har gäster och ägnar sig åt varandra -Så.
Därför har jag nu delat detta med er alla andra!

ÄT MÅTTLIGT!

Inga kommentarer: