måndag 18 maj 2009

Dag 138

Väckning kl.4.50.

Frukost och packande.

Blev skjutsad till tåget av
min fina man ;-)

Jag fick en köldchock när jag kom in i tågvagnen.
Det var så arma kallt där!!
Jag frös i en timme sedan började det blåsa varmluft
runt fötterna.

Bytte tåg i Böle.

Tog en taxi från Karis stationen
med en annan kursdeltagare till Lärkkulla.

Har nog gäspat fler än en gång idag...
Och mitt stackars huvud - alla dessa finnar!!
Finskspråkiga menar jag förstås.

Jag tror jag är den enda svenskspråkiga bland
27 deltagare. Eländes.
Men öva får jag ju om jag vill.
Svårt med alla termer bara. Typ då
vi gick igenom mixerbordet idag...

Såg ett loppis på väg hit med taxin!
Måste försöka hinna med det också.

Annars äter vi mest.

Fint väder ute - men vi är inomhus...

Hej-hej!

Inga kommentarer: