torsdag 15 november 2007

Nu var jag duktig


På bilden är jag på väg upp till vinden...fotograf stora E
Denna dagen blev också till kväll...syster och jag har röjt i mina fantastiska
minneslådor etc.etc.noter, prylar, kläder, kassetter, skor,
lägerskolprogrammet från högstadiet klass 8D (minns du Piise)
Det var bäst att lämna systern åt sitt öde - annars började jag snabbt lägga mig i vad som skulle sparas och slängas...
Hon var jätteduktig - och synnerligen effektiv.
Mitt mål är att maken skall hugga i och börja inreda vindsutrymmet ;-)
Därav städandet, utrymmet har under de 7 år vi bott här förvandlats
till en lagerlokal.
Nu är jag hemkommen från körövning och har varit ut på en motionsrunda.
Det var vackert och stjärnklart ute.Flås.
ALLA är ännu vakna i detta hus.

1 kommentar:

Anonym sa...

lägerskolan... jag säger bara tiainen (visst hette han så, skogsmullen) och rock me in black and white (:

d var tider d!

men int e livet så dumt nu heller, familjebastu stundar.

ha en skön kväll!