torsdag 29 november 2007

Advent


Det drar ihop sig. Snörp. Min mage knyter sig vid tanken på december
månad som är årets maffigaste jobbmässigt sett.Men allt går.

Bebisen anlände också. Min älskliga syster födde honom 25.11.
Han är så näpen och vacker!Och min syster är så MODERLIGT fin.

Jag har slagit in ganska många julklappar. Det är duktigt.

Idag har jag skött sjukt barn,
mannen kom hem så jag fick åka till jobb.

Begravning.

Planering av de vackraste julsångerna.
Blev bjuden på mat!

Barnkör.

Kyrkokören övade sig trötta ikväll. För att inte tala om dirigenten.

Låste kyrkan, städade upp efter barnkörens pyssel i förs.h.

Åkte hemåt.

Tankade.

Nu har jag ätit makaronisallad - mumsig sådan
gjord av mannen. Och lyssnat på Carolas
nya julskiva.Återkommer!!
Ha en godkväll!



I

Inga kommentarer: