måndag 18 oktober 2010

Time is ticking


Konstaterar att tiden rusar!

Mycket spännande på gång.

I morgon väntar mina fina gamla tanter och farbröder
på mig då jag har träff med dem - 3 olika ställen.

På fredag åker jag och mannen till Tallinn.
Ser fram emot den resan!
Har någon förslag på trevlig shopping eller bra
matställen/café, sevärt - får ni gärna tipsa.
Vi har inte tidigare varit i Tallinn.


Ikväll tog jag en tupplur till programmet "kaffekvarnen".
Det kändes mysigt och tryggt att slumra till den sortens musik.

Jag har det bra! / Stina

1 kommentar:

stina sa...

Ett bra og gammelt spisested i Gamlebyen er "Olde Hansa"...
Innredningen og personalet er fra "oldtiden".
Smak på bjørnekjøttet og honningølet!
Gamlebyen er bare helt fantastisk.
Har ett innlegg om min tur fra Tallinn på min blogg.
Ønsker dere en fin tur.