onsdag 27 oktober 2010

Tallinn-resan

Hej-hej!

Vi åkte ner med ett gäng andra ivriga resenärer på fredag morgon.

Några stop på vägen, en rätt usel lunch-buffé och så avgång med
Superstar kl.17.30. Framme kl.19.30, sen var det inte så mycket kvar av den dagen.
Badade badkar - JEEE!

Lördag besökte vi ett gigantiskt köpcentrum:Rocca al mare.
Det var så att man liksom inte hann med att besöka alla butiker....
Men jag fann i alla fall fantastiskt julpynt och lite hobbymaterial.

Tillbaka in till stan - där vi påbörjade vår lördagspromenad - modell: lång!
Två utkiksplatser, två kyrkor, cafébesök, vandring på stadsmuren och mycket mera hann vi med.

Många timmar senare:

Mina skor hade klack - dumma mej - efter ett mindre avbrott/utbrott köpte
min snälla man nya vinterskor åt mej. Då återvände livet och jag fick nya krafter
till .... shopping. Min man hade då blivit lite trött så vi gick tillbaka till hotellet.

På kvällen var vi ut och åt på Chicago.

Söndagen innebar besök på Super-Alko... Ridå.
Vi drog istället vidare till ett närliggande köpcentrum.
Handlade mer julpynt och bröd och kakor, godis m.m.

Hemma var ca 23.30. ZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzz

Nästa gång ska jag ha lite längre tid på mej och också
hinna gå på skönhetssalong :-)

Inga kommentarer: