lördag 30 oktober 2010

Igår var det min 37-e födelsedag.
Jag älskar överraskningar och presenter,
stora som små.
Mannen hade införskaffat present
modell stor....
En fåtölj.
Jag reagerade inte som jag borde ha gjort -
med glädje och förtjusning.
Jag blev i stället ganska tyst.
Men han hade ju försökt i alla fall.
Och nu har vi snart en bror till gårdagens
fåtölj :-)

Jag hade inte önskat mej en fåtölj - därav min tröga reaktion.

Jag gjorde ett besök på loppiset och hittade lite nya, fina kläder.

Jag fick telefonsamtal av 2 goda, kära vänner, så roligt!

Syster och systerdotter kom på visit. Systerdottern hade bakat chokladmuffins till mej. Gullungen!

Sedan kom det gäster, 2 styckna fina vänner.

Idag var det begravning.

Ikväll gjorde jag pizza med kyckling, ost, creme bonjour ost och rödlök = gott.

Nu e stora på tjej-kväll, lilla busar med mannen som ser på friends(!) och mellan
busar även han med lilla. MYS!

1 kommentar:

Anonym sa...

Konstaterar att du har bloggat :) Va kul! Försenat grattis på födelsedagen! Kram från Yvonne