torsdag 21 februari 2008



På bilden håller jag och mina släktingar seans på Hotell Wallonia - typ.
En klapplek som är väldigt skoj!
Idag fick lilla E. åka till dagis. Han var "hemma" igår
pga. hosta. När jag kom till dagis hörde jag samma skräll
hosta från andra små liv ute på gården.

Naturligtvis hade de friluftsdag på dagis...
Jag tänkte att E. skulle få va inne och kom därför
till dagis den tid de annars brukar bilda prydlig kö
för intåg till samling m.m. Nu var det istället korv
och saft ute som gällde.

Jag begav mej av till Vörå kyrka för att provspela
deras stora orgel. Skall spela på en begr.i morgon.
Den (orgeln) startade med en suck, lät som ett
stort djur. Det var roligt i allafall.

Hade kvartssamtal med J:s lärare per telefon.
Pjaktist!

Vi över 60 hade årsmöte i fh. Jag medverkade med
ack. till fastetidspsalmer. Tittade på bildspel från
fjolårets församlingresa till Vallamo.Inget himlastormande direkt.

Besökte svärföräldr. åt pot.mos och knackkorv med dem.TACK!!

Häckade på pastorskansliet. Kopierade, kopierade.
Tryckte i misstag på fax-knappen. Bah.


Kyrkokören sjöng mellan 19-20.30. Vi skrattade mycket.
Övade sånger för långfredagens gudstjänst bl.a.

Åkte hem.

Mannen hade gjort upp eld i spisen - lovely!

Nu ska jag sova. En dag till i jobb så e jag ledig till nästa lördag!

Inga kommentarer: