måndag 1 april 2013

Måndag :-)

Att få vakna upp till en helt ledig dag är en fin känsla. Efter frukost och diverse vandrade jag iväg ut på Påksholmen. Strålande sol! Gick till syster och dit kom min andra syster (!) och visade 2 kortfilmer som hon och barnen gjort. Vilka framtidsutsikter! Sedan gick vi 3 systrar ut tillsammans för att ta litet frisk luft. Då råkade det sig så att systerdotterns kanin fått 4 ungar under natten. Jå. Vi vandrade till mitt hus och kikade runt på alltmöjligt. Jag bjöd på suffeli. Sedan gjorde jag mat och efteråt gick jag till grannen dvs. mommos och sålde massor med lotter åt mina 3 mostrar och deras familjer. KL.18 for jag, syster och min mosters man iväg på en joggingrunda. Vi fick in litet backträning också! Resten av kvällen har jag städat, pratat i telefon, bastat och nu ska jag och mannen se på Dicte - sista avsnittet.

Inga kommentarer: