onsdag 3 april 2013

19 år

Idag - för 19 år sedan klättrade jag och Johan upp på Losteinin i Purmo och förlovade oss där. Det var pirrigt, romantiskt och mycket tjäärlek i luften! Samma kväll fick våra respektive familjer det glada budet och så fick de också träffa varandra för första gången. I morse vaknade jag och hörde ljudet av porslin. Jag blev glad då jag förstod att han plockade i diskmaskinen. Johan är en fin, trogen, snäll, snygg och sexig man. Bl.a. :-) Jag fick en kinaros i present då han kom från jobbet. I retur fick J. en fotobok föreställande grekiska katter i olika poser. I kväll har jag varit värdinna för en Mary Kay klass. Och nu ska jag nog ta och sova litet.

1 kommentar:

mariavivianne sa...

Mysigt! jag tittar i varje dag nu när du börjat uppdatera igen, fast jag sällan kommenterar :-). Kramar till er alla!