måndag 19 juli 2010

Semester



En lista på en del av vad jag varit med om/sett/gjort hittills:

-varit till villan
-till loppis
-till Kimo Bruk
-till Kyroboas p sommarteater
-till Björköby på post-rodd
-till svågern på grill-middag
-till Vinlax
-till Överpurmo 2 ggr
-till Korv-Görans
-till Fäboda
-till Storsand 2 ggr


-jag har sett en platt huggorm
-en välfylld fästing
-8 ungdomar döpa sig bl.a. min kära dotter

-jag har ätit mycket
godis, glass, grillat kött

-jag har sprungit - lite
-jag har bränt mej på ryggen&benen - väldigt onödigt
och jättefarligt!
-jag har slitit upp en massa ogräs ur vår gårdsplan.
-jag har köpt 9,4 m tyg
-jag har våndats
-jag har kaffat hos mommo och moffa
-jag har haft sångövningar
-jag har umgåtts med nära och kära
-jag har badat i vår pool en gång
-jag har returnerat vår pool som sprack (inte pga. mej dock)

-jag har flashat mina bröst på badstranden - i misstag - under
en krånglig ombytessession.
-jag har lånat böcker på biblioteket.
-jag har cyklat
-jag har ätit många goda frukostar på altanen

Jag är glad över allt såhär långt!

Idag - snart - åker vi på resa till Sverige - familjen och husbilen.

KRAM!

1 kommentar:

FONTY sa...

hello my friend! warm greeting ^^!
your blog looks nice 0_0

by the way,
if you need to find unique fonts, you can go to our website.

best regards;