tisdag 22 juni 2010

Royalist - javisst!

Nu sitter jag här i min mest blommiga och midsommaraktiga klänning.
Jag har ätit godis och sett på bröllopet - allt det jag missade i lördags.

Klänningen är en underbar retro (från loppis) som luktar unket.(har nog tvättat den)
Ska försöka åtgärda detta till fredag-lördag.

Har även invigt vår balkong som blev klar i förrgår.
Mor och far gästade oss och vi drack kaffe.

Mannen har parallelltittat på soulfly-dvd - medan jag då tårögt
betraktat Victoria och Daniel.

Idag besökte jag en liten bebis och bebisens ömma mor, far och syskon.
Bebisen var 1 vecka och 1 dag gammal.
Hon (b) var späd, hennes ben var som små pinnar men om kinderna var hon rund och go´.

En bra dag har det varit.

2 kommentarer:

mariavivianne sa...

kul att du bloggar! planerar ni nån Svärjireiso i sommar?

Stinas mys sa...

Jååå - vi kommer till Sweden den 20.7 på morgonen.
22-a far vi till Gotland :-) Täremillan sku vi gärna träffa eders högheter. Kram!