onsdag 26 november 2008

Kalla fötter...


hade jag när jag kom hem. Tog på mej ett par yllesockor som svärmor
fått av en tant på sitt arbete.Åt en stor portion spagetti o.
köttfärssås som mannen fixat. Samt en liten portion romrussinkvarg.

Nu har jag sett inte mindre än 2 avsnitt av Kalla fötter.
En serie som rekommenderas varmt!

Eftersom vi kastrerade vår TV (i Oxkangar)
och inte skaffade någon digi-box
blir det rätt mycket dvd-tittande i stället.


Idag har jag arbetat.

Barnkör.

Andakt.

Kansli arbete.

Planeringsträff.

Musikklubb.

Lovsångsövning.

En rätt välfylld dag.
Nu ska jag sova!

Gåonatt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

kalla fötter (serien) är bra. Men eftersom den blir så dålig på slutet så har jag int lust att se den.

Anonym sa...

öhhh?? det försvann. Skulle stå "vi borde göra ett eget slut"