lördag 30 augusti 2008

Villaavslutning







Ska alldeles snart bege oss iväg till mammas och pappas villa.



Men det är ingen som är speciellt aktiv för att så ska ske:



folk äter, skiter, läser och ragassar i sängen...



Allt detta händer alltså inte i bädden.



Men du förstår - man blir lite uppgiven.






Nu går mellan pojken och sätter sig i bilen.



Bara 4 kvar då.






Kom nyss hem från arbetet.






Mannen har tvättat mattor i grannens stora tvättmaskin.BRA.



Litet vind och värme så att mattorna kan torka också - vore bra.






Nu ska jag bara göra sallad och marinera grisinrefilé och.......






För 10 år sedan om jag inte minns fel - firade vi för första gången



villaavslutning på m&ps villa. Då var mellan pojken nyfödd



och jag minns att han sov i stort sett hela den tid vi var där.



Då jag inte ammade honom.






Min far samt vår dåvarande hyresvärd var ut i skogen när det



började skymma och när den kom in i stugan igen hade de med



sig x antal jordgetingar IN... Det blev lite dramatiskt.






Ha en fin kväll! / Stina

2 kommentarer:

Anastácio Soberbo sa...

Hei, I Love blog.
Valitettavasti ei kirjoittamaan enemmän, mutta minun suomi on huono.
A hug osoitteesta Portugali

Anonym sa...

Hoppas att folk slutade äta , skita o ragassa i sängen så att ni kom er iväg och fick fira o ha trevligt:) Yvonne