fredag 5 augusti 2011

Onsdag och torsdag

I förrgår åt vi frukost - vissa satsade på Nutella-diet.
Vi badade. Vi besökte en super-market och åt ute på hotell-altanen -
vi fick flytta in för det blåste så hårt.
Sen badade vi.
På kvällen besökte vi en ännu större affär...
Avslutade på Mcdonalds.












Igår besökte vi San Marino - igen - Kerstin du har en liten peng på gång!!!
De stora barnen samt maken besökte ett tortyr-museum. Medan lilla och jag gick genom trånga gränder späckade med souvernir-butiker och smycken, glasögon- samt väskbutiker.

På kvällen åt maken och jag romantisk middag - med undantag för enträgen ros-försäljare...







3 kommentarer:

Anonym sa...

Jess, en liten peng! Jag äger bara en från San Marino o ingen från Vatikanen:)
Kerstin

Stinas mys sa...

Oj hoppas att det inte råkar vara 1 euro :-) A-S

Anonym sa...

Nej jag kollade att det var 50 cent som jag hade i min samling
Kerstin