torsdag 5 augusti 2010

Ett litet hej!



Fear of the dark höres tona från våningen under mig.
Alla äro uppe och väldigt vakna.
Jag har påbörjat LCHF-diet idag. JEEE.
Jag har också vart ute och joggat.
Sprängande huvudvärk då sockret fattas mig!

Maken har fotograferat larv ute på altanen -
jag höll i ficklampa.

Gotland rekommenderas varmt till alla läsare.
Vi hade tyvärr inte tur med vädret - men
litet sol såg vi.

Absoluta höjdpunkten var tornerspel på Strandgärdet
i Visby. Den allra ädlaste riddaren (enligt mig och barnen)
vann! Vilken lycka!

Vi firade bröllopsdag på hemvägen 16 år!
Fick en fin ring - köpt på fornsalen i Visby och
gjord efter en gammal modell.
Fick även en edt: young,sexy, lovely heter den.
Mycket bra - precis så det känns för det mesta.
Tack och Godnatt!

Inga kommentarer: