lördag 20 mars 2010

Detta har hänt











I förrgår fann jag till min fasa en silverfisk i vårt badrum = BIG NO-NO!!!

Mannen fick igår säsong 9 av friends - och tittandet har inletts....

Jag fick brända mandlar efter att mannen varit till Estland on-to

Jag hänger inte med i svängarna beträffande min förstfödda

Vi har besökt Lumi-linna i Kemi och Ikea i Haparanda - bodde på Haparanda stadshotell.

Jag har tankat bensin i vår dieselbil - och kört med bilen - därefter grät
och skrek jag så hela bilen immade igen på nolltid. Kostnad:285 euro.

Lilla och jag var på Waynes cafe och hade det mysigt.

Bara 2 läsmöten kvar! YES!!!!

Träffat biskopen - tillsammans med 100 andra kyrkligt anställda.

Sådant.

4 kommentarer:

Sofia sa...

Dina inlägg är alltid lika trevliga! :)

sus sa...

Länge sen jag tittat in, men alltid lika trevligt. Vackra bilder från norr!

smäm sa...

åh! har en vän som gör isskulpturer. det är riktigt häftigt.

alegni sa...

hej! roligt att du vill delta i min utlottning, och kul att hitta till en bloggare i samma kommun!
trevlig helg!
ingela