onsdag 19 augusti 2009

Sista kvällen med gänget...

Jahapp. Så var den kursen nästan slut.

Idag har vi jammat och övat för fullt.

Jag har spelat bas, gitarr och trummor - igen...
och en konstig trägroda samt andra skojiga
rytminstrument.

Ikväll var det så konsert igen och vi har vandrat
från rum till rum för att lyssna
på varandras arrangemang.

Sedan hade jag ännu en jamsession med Erika min fina vän.
Lärde mig avopuoliso och aivopuolisko. Kiitos Erikalle :-)

Kvällens andakt blev en höjdare då vi sjöng Amazing grace - fast på finska
- och Jukka Karlsson fick grym feelis och plötsligt sjöng en oktav högre upp!
Då ringde jag mannen så att han kunde lyssna på oss.

Jihoo.

Mannen tycker att jag ska komma hem nu - då jag verkar att ha
nästan för roligt här?

Tänkte besöka min militäre broder eftersom det endast är 20 km till Ekenäs
- men då borde jag ha ringt honom igår
så att han kunnat anmäla till sin chef....typ.

Sånt.

Hej-hej!/Anna-Stina

Inga kommentarer: