tisdag 14 juli 2009

Hälsningar från Bromma

Kronprinsessan har födelsedag - alla flaggar - även bussarna.

Vi har nyss ätit frukost och jag hittade en ledig dator på vårt hotell.

Igår hade vi en sjukt intensiv dag med väckning kl.05.00
och sedan program hela dagen till dess vi lade oss kl 23.30.

Frukost på MC Donalds, promenerade i Sigtuna, shoppade i Märsta, åt lunch utanför en
söt liten stenkyrka Håtuna - tror jag den hette - och sedan
till hotellet där vi slaggade en stund.
T-bana och buss till Gröna lund där vi tillbringade resten av dagen/kvällen.

Intensivt men roligt!!!

De stora barnen åkte fritt fall 2 gånger en gång med fadern...
Lilla och jag åkte i ett litet fritt fall - helt tillräckligt för mej...

Hälsningar till er alla! / Anna-Stina

PS. Idag vinkar vi åt er i Tv - allsång på Skansen - jepp!DS.

6 kommentarer:

a-k sa...

låter som att ni har det en aning mer intensivt än oss! Vi sitter i sängen på vårt hotellrum (har egen dator med), barnen sover och imorgon är det mumindalen på schemat. Har träffat Ida idag också! Trevlig fortsättning på semestern!

Kerstin sa...

Ja nu har jag väl sett på första programmet med Allsång på Skansen. Har aldrig sett ett helt förut. Jag har stirrat intensivt. I slutet av programmet såg vi en finsk flagga. Hade ni nån med er?

Solveig sa...

Såg stora E i närbild, som diggade Alexander! Snyggt jobbat! Kolla programmet på nätet så får ni bevis!

Solveig sa...

kolla 37 minuter o 47 sekunder in i programmet :)

Kerstin sa...

Ja nu förstår jag varför jag missade henne. Det var just i den här sången som vår fina antenn valde att inte ta emot signaler "den valda kanalen har inte ställts in" Ja det hjälpte inte fastän jag skrek o härjade.
Nu såg jag det på webben. Trallalaa, min släkting ha vari på TV i Sverige!

a-k sa...

jamen! Nu har jag också sett henne! (tack S. för den exakta infon!)
fortfarande sittande på samma hotellrum, men med en intensiv dag bakom oss...